תפקוד לקוי של זיקפה: אפשרויות טיפול לגברים הסובלים מתפקוד מיני לקוי זה

מספר מילים

434

קטגוריה: המלצות סקס

תפקוד לקוי של זיקפה: אפשרויות טיפול לגברים הסובלים מתפקוד מיני לקוי זה

המלצות סקס - תפקוד לקוי של זיקפה: אפשרויות טיפול לגברים הסובלים מתפקוד מיני לקוי זה

תפקוד לקוי של זיקפה, או ED, משפיע על יותר מ -30 מיליון גברים בארצות הברית לבדה. ED מוגדר כחוסר היכולת להשיג או לשמור על זקפה מספקת לביצועים מיניים מספקים. זה נגרם לעתים קרובות על ידי שילוב של גורמים פיזיים ופסיכולוגיים. למרות ED נפוץ אצל גברים בגילאי 40 ומעלה, זה יכול להתרחש בכל גיל. למרבה המזל, ישנם טיפולים שונים זמינים עבור אלה הסובלים ED.

הטיפולים הנפוצים ביותר עבור ED כוללים שינויים באורח החיים, תרופות ומכשירים מכניים. שינויים באורח החיים שיכולים לעזור לשפר את ED כוללים פעילות גופנית באופן קבוע, הפסקת עישון, הפחתת צריכת אלכוהול, ייעוץ וטכניקות הרפיה. תרופות המשמשות בדרך כלל לטיפול ב- ED כוללות מעכבי פוספודיאסטראז מסוג 5 (מעכבי PDE-5), טיפול בתחליפי טסטוסטרון ותרופות אחרות. תרופות אלה ניתן לקחת כמו גלולה, מוזרק ישירות לתוך הפין, או ממוקם בשופכה. מכשירים מכניים כגון משאבות ואקום ושתלי פין יכולים לשמש גם כדי לעזור לגברים להשיג זקפה.

מעכבי PDE-5, כגון sildenafil (ויאגרה), avanafil (Stendra) ו tadalafil (Cialis), הם התרופות הנפוצות ביותר עבור ED. הם פועלים על ידי הגברת זרימת הדם לפין ומאפשרים לגברים להשיג ולשמור על זקפה. תופעות לוואי של מעכבי PDE-5 עשויות לכלול כאבי ראש, הסמקה, גודש או גודש באף.

טיפול בתחליפי טסטוסטרון הוא צורה נפוצה נוספת של טיפול ב- ED. רמות נמוכות של טסטוסטרון יכולות לגרום לחוסר יכולת להשיג ולשמור על זקפה. טיפול בתחליפי טסטוסטרון יכול לעזור לשחזר רמות נורמליות של הורמון זה, ובכך לעזור לשפר את ED. תופעות לוואי נפוצות של טיפול בתחליפי טסטוסטרון כוללות אקנה, שימור נוזלים וסיכון מוגבר לסרטן הערמונית.

www.xxxisraelsex.co.il
תרופות אחרות שעשויות להיות prescribed עבור ED כוללים alprostadil, גרסה סינתטית של prostaglandin vasodilor טבעי E1. Alprostadil מוזרק ישירות לתוך הפין, או שזה יכול להיות ממוקם בשופכה. תרופה זו יכולה לעזור לשפר את ED על ידי הגברת זרימת הדם לפין ולאפשר לגברים להשיג זקפה. תופעות לוואי של alprostadil עשויות לכלול כאב, דימום, שטפי דם באתר ההזרקה.

מכשירים מכניים משמשים לעתים קרובות גם לטיפול ED. משאבות ואקום יכולות לעזור להגביר את זרימת הדם לפין, ומאפשרות לגברים להשיג זקפה. מכשיר זה דורש רצועת התכווצות, אשר ממוקם בבסיס הפין כדי לשמור על הדם בפין ולעזור לשמור על זקפה. שתלי פין הם אפשרות נוספת עבור ED. מכשיר זה מוכנס במהלך הליך כירורגי ודורש תקופת החלמה.

בנוסף לתרופות ומכשירים, טיפול פסיכולוגי יכול לשמש גם לטיפול ב- ED. סוג זה של טיפול מסייע לגברים לזהות ולטפל בסיבות הבסיסיות של ED שלהם. זה יכול לכלול ייעוץ יחסים, טיפול התנהגותי קוגניטיבי, וטכניקות אחרות.

ללא קשר לאפשרות הטיפול שנבחרה, חשוב לדבר עם רופא על ED. ביצוע הוראות הרופא, כמו גם עבודה צמודה עם ספק בריאות הנפש, יכול לעזור לגברים להשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות. אפשרויות הטיפול עבור ED זמינים, כך גברים הסובלים מהפרעה מינית זו יכולים לנקוט צעדים כדי לחזור לחיי מין בריאים ופעילים.

thatladydoctor

ליידי דוקטור - עוד מאמרים בשבילך

עבודת מין, הידועה גם בשם זנות, הייתה נושא שנוי במחלוקת במשך מאות שנים. היא זכתה לסטיגמות, להאדרה ולדיון בחברות ובתרבויות שונות ברחבי העולם. למרות הדעות המקטבות על מקצוע זה, עבודת מין ממשיכה להתקיים ולשגשג בחלקים רבים של העולם, עם שווי עולמי מוערך של 186 מיליארד דולר. תעשייה זו כוללת סוגים שונים של שירותי מין, כגון זנות, שירותי ליווי, עיסוי ארוטי ובידור למבוגרים. במאמר זה, נעמיק בעולם עבודת המין ונחקור את ההיסטוריה שלו, הדמוגרפיה, החוקים והתקנות שלו, ואת חוויותיהם של עובדי מין.

המלצות סקס

עבודת מין, הידועה גם בשם זנות, הייתה נושא שנוי במחלוקת במשך מאות שנים. היא זכתה לסטיגמות, להאדרה ולדיון בחברות ובתרבויות שונות ברחבי העולם. למרות הדעות המקטבות על מקצוע זה, עבודת מין ממשיכה להתקיים ולשגשג בחלקים רבים של העולם, עם שווי עולמי מוערך של 186 מיליארד דולר. תעשייה זו כוללת סוגים שונים של שירותי מין, כגון זנות, שירותי ליווי, עיסוי ארוטי ובידור למבוגרים. במאמר זה, נעמיק בעולם עבודת המין ונחקור את ההיסטוריה שלו, הדמוגרפיה, החוקים והתקנות שלו, ואת חוויותיהם של עובדי מין. המלצות סקס - עבודת מין, הידועה גם בשם זנות, הייתה נושא שנוי במחלוקת במשך מאות שנים. היא זכתה לסטיגמות, להאדרה ולדיון בחברות ובתרבויות שונות ברחבי העולם. למרות הדעות המקטבות על מקצוע זה, עבודת מין ממשיכה להתקיים ולשגשג בחלקים רבים של העולם, עם שווי עולמי מוערך של 186 מיליארד דולר. תעשייה זו כוללת סוגים שונים של שירותי מין, כגון זנות, שירותי ליווי, עיסוי ארוטי ובידור למבוגרים. במאמר זה, נעמיק בעולם עבודת המין ונחקור את ההיסטוריה שלו, הדמוגרפיה, החוקים והתקנות שלו, ואת חוויותיהם של עובדי מין.
thatladydoctor

היסטוריה של עבודת מין הפעולה של החלפת מין תמורת כסף או סחורות תועדה בתרבויות עתיקות רבות, כולל מסופוטמיה, יוון ורומא. בחברות אלה, עבודת מין הייתה קשורה לעתים קרובות לטקסים דתיים והייתה חלק מקובל בתרבות. עם…

הביקוש הגובר לנערות ליווי: מבט מקרוב על התעשייה

המלצות סקס

הביקוש הגובר לנערות ליווי: מבט מקרוב על התעשייה המלצות סקס - הביקוש הגובר לנערות ליווי: מבט מקרוב על התעשייה
thatladydoctor

בשנים האחרונות, הביקוש לשירותי ליווי נמצא במגמת עלייה. יותר ויותר אנשים פונים לחברות ושירותים של נערות ליווי ממגוון סיבות. בין אם זה לאירוע, נסיעת עסקים או פשוט בילוי לילי, נערות ליווי הופכות לבחירה פופולרית עבור…

לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה

המלצות סקס

לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה המלצות סקס - לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה
thatladydoctor

המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות תחושה של סקרנות וסקרנות, אך לעיתים גם נושא קונוטציה שלילית. יש שיראו בנשים אלה לא יותר מאשר בנות לוויה להשכרה, בעוד שאחרות יראו בהן סמלים של ניצול והחפצה. עם…