סקס גם בגיל השלישי

מספר מילים

305

קטגוריה: המלצות סקס

סקס גם בגיל השלישי

המלצות סקס - סקס גם בגיל השלישי

אנו נוטים לחשוב על סקס כעל פעילות של הדור הצעיר, אך המחקרים מראים כי פעילות מינית טובה בכל גיל. סקס תורם לבריאות הפיזית והנפשית. אך יחד עם זאת איננו יכולים להיות אדישים לכך כי בגיל השלישי קיימים קשיים שונים הפוגעים ביחסי המין התקינים. אך שלא יהיו לכם ספקות, רבים מהמבקרים בדירות דיסקרטיות בחיפה הם גברים בגיל השלישי.

מיניות חשובה בכל גיל ואינה נעלמת עם הזקנה. בניגוד לסטראוטיפים גם אנשים מבוגרים זקוקים לאהבה ומערכות יחסים אינטימיות. אך כדאי להבין כי מיניות ואינטימיות אינה מתבטאת דווקא ביחסי מין וחדירה.

מה מפריע ליחסי מין בגיל השלישי

גם גברים וגם נשים סובלים מהפרעות בתפקוד המיני. בעיות המתחילות להתעורר כבר בגילאי 40-50. אצל הגברים הבעיה השכיחה ביותר היא אין אונות. ישנן סיבות שונות לבעיה, כמו למשל בעיית הסכרת, אך גם בעיות אחרות. חשוב לדעת כי ישנם טיפולים שיכולים לעזור, אך חשוב לפנות לאורולוג ולהבין מה גורם לבעיה.

ומה לגבי הנשים? הנשים עוברות שינויים הורמונליים, בעיקר ירידה ברמות האסטרוגן. הירידה בהורמון גורמת ליובש בנרתיק, דבר המוביל לכאבים בעת קיום יחסי המין.

גם נשים וגם גברים יכולים לחוות פגיעה בחשק המיני.

זה לא רק הפיזיולוגיה האנושית

אנו נוטים לחשוב שהפגיעה ביחסי היא אך ורק תוצאה של שינויים פיזיולוגיים טבעיים בגוף האדם, אך גם אלמנטים נפשיים יכולים להשפיע לרעה על הפעילות המינית בגיל מבוגר.

זוגות רבים חווים ירידה בחשק המיני הנובעת מכך שהם נמצאים במערכת יחסים ארוכת שנים. גם אם מערכת היחסים תקינה, באופן טבעי ישנה ירידה של החשק במהלך השנים. בני הזוג צריכים לעבוד קשה על מנת לשמר את החשק המיני, עליהם תמיד לחדש וליצור עניין. רצוי לא להגיע למצב של הפסקה מוחלטת של הפעילות המינית, יהיה מאתגר מאוד לשקם מצב שכזה.

סיבה נוספת יכולה להיות פטירה של בני זוג, דבר שיכול להתרחש בגיל מבוגר. אלו שעברו פטירה של בני זוג מתקשים לבסס קשר זוגי מחדש.

עוד דבר שחשוב לזכור הוא שהאנשים שנמצאים היום בגיל מבוגר לא נחשפו לחינוך מיני כפי שנחשף אליו הדור הצעיר. הם סובלים מהרבה חוסר מודעות בנושא.

thatladydoctor

ליידי דוקטור - עוד מאמרים בשבילך

התופעה המתרחבת של נערות ליווי: מדריך מקיף

המלצות סקס

התופעה המתרחבת של נערות ליווי: מדריך מקיף המלצות סקס - התופעה המתרחבת של נערות ליווי: מדריך מקיף
thatladydoctor

בשנים האחרונות, הביקוש לנערות ליווי גדל באופן משמעותי ברחבי העולם, ועורר דיונים ודיונים על החוקיות והמוסר של מקצוע זה. נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי או נערות ליווי, הן נשים המשולמות כדי ללוות לקוחות…

לגלות את העיר התוססת והמגוונת של תל אביב, ישראל

המלצות סקס

לגלות את העיר התוססת והמגוונת של תל אביב, ישראל המלצות סקס - לגלות את העיר התוססת והמגוונת של תל אביב, ישראל
thatladydoctor

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא עיר שאין דומה לה. מההיסטוריה העשירה שלו ועד האווירה התוססת שלו, למטרופולין הישראלי הזה יש מה להציע לכל סוג של מטייל. עם שילוב ייחודי של מודרניות ומסורת,…

לחקור את האמת מאחורי עבודת מין: ניפוץ מיתוסים וקידום כבוד

המלצות סקס

לחקור את האמת מאחורי עבודת מין: ניפוץ מיתוסים וקידום כבוד המלצות סקס - לחקור את האמת מאחורי עבודת מין: ניפוץ מיתוסים וקידום כבוד
thatladydoctor

עבודת מין היא כבר מזמן נושא שנוי במחלוקת שנתקל בשיפוט, סטיגמה ותפיסות שגויות. תחום עבודה זה, הכולל פעילויות כגון זנות, שירותי ליווי ופורנוגרפיה, היה נושא לדיון מוסרי ומשפטי במשך עשרות שנים. אבל מה שחסר לעתים…