"סגנון החיים של סווינגר: האם זה בשבילך?"

מספר מילים

281

קטגוריה: המלצות סקס

"סגנון החיים של סווינגר: האם זה בשבילך?"

המלצות סקס - "סגנון החיים של סווינגר: האם זה בשבילך?"

סווינגרים הם זוגות ורווקים העוסקים בפעילויות אינטימיות עם מבוגרים אחרים בהסכמה. סווינגינג קיים כבר עשרות שנים, אבל בשנים האחרונות הוא ראה זינוק בפופולריות. יש אנשים שנמשכים לסגנון החיים של הסווינגרים בגלל תחושת החופש וההרפתקה שהוא מביא. אבל האם זו הבחירה הנכונה לכולם?

יחסי סווינגר מבוססים על תקשורת פתוחה ואמון. נדנדה אינה רמאות; מדובר בחקירת תשוקות מיניות בהסכמת בן הזוג. סווינגינג עוסק בחוויות מיניות בטוחות עם אחרים, מבלי לסכן את האמון בין בני הזוג. זה יכול גם לבנות קשרים חזקים יותר בין בני זוג.

סקס אינטרנט-אתר מומלץ
יש זוגות שנהנים מהאישור והאימות שמגיעים עם הידיעה שבני זוגם מוצאים אותם מושכים. סווינגינג עוסק גם בגילוי ביטחון עצמי והערכת סקס בתוך מערכת יחסים כמשהו כיפי, ולא הכרחי. פתיחות וכנות יכולה לעזור לטפח אמון בין בני זוג שמתנדנדים.

נדנדה יכולה להיות לא מונוגמית או מונוגמית. סווינגרים לא מונוגמיים לא מרגישים כבולים למערכת היחסים שלהם ויכולים לחקור אינטימיות מחוצה לה. סווינגרים מונוגמיים לא מרגישים צורך לסטות ממערכת היחסים שלהם ויכולים ליהנות מהריגוש של אינטימיות עם מישהו אחר תוך ידיעה שאין סיכון ביצירת מערכת יחסים מחוץ לשלהם.

סווינגינג לא מתאים לכל אחד. להיות פתוח וכנה עם השותף שלך הוא המפתח לחוויה מוצלחת באורח החיים. אם יש חוסר אמון בין בני זוג או אם קנאה וחוסר ביטחון נוכחים, מערכת היחסים לא יכול להיות מוכן להתנדנד.

לפני שאתם עושים את הצעד, חשוב לחשוב היטב על הדינמיקה של מערכת היחסים. שוחחו על ציפיות וגבולות, כאשר שני בני הזוג מסכימים למטרה הסופית של החוויה. מועדוני סווינגרס רבים ומשאבים מקוונים מציעים תמיכה לזוגות השוקלים להיכנס לסגנון החיים.

אורח החיים המתנדנד יכול להביא כיף והתרגשות לזוגות שמרגישים בנוח ובטוחים במערכת היחסים שלהם. אבל זה לא צריך להיות קל ראש והוא לא עבור כולם. בסופו של דבר, מדובר בהחלטה אישית ששני בני הזוג צריכים לחשוב עליה היטב.

thatladydoctor

ליידי דוקטור - עוד מאמרים בשבילך

עבודת מין, הידועה גם בשם זנות, הייתה נושא שנוי במחלוקת במשך מאות שנים. היא זכתה לסטיגמות, להאדרה ולדיון בחברות ובתרבויות שונות ברחבי העולם. למרות הדעות המקטבות על מקצוע זה, עבודת מין ממשיכה להתקיים ולשגשג בחלקים רבים של העולם, עם שווי עולמי מוערך של 186 מיליארד דולר. תעשייה זו כוללת סוגים שונים של שירותי מין, כגון זנות, שירותי ליווי, עיסוי ארוטי ובידור למבוגרים. במאמר זה, נעמיק בעולם עבודת המין ונחקור את ההיסטוריה שלו, הדמוגרפיה, החוקים והתקנות שלו, ואת חוויותיהם של עובדי מין.

המלצות סקס

עבודת מין, הידועה גם בשם זנות, הייתה נושא שנוי במחלוקת במשך מאות שנים. היא זכתה לסטיגמות, להאדרה ולדיון בחברות ובתרבויות שונות ברחבי העולם. למרות הדעות המקטבות על מקצוע זה, עבודת מין ממשיכה להתקיים ולשגשג בחלקים רבים של העולם, עם שווי עולמי מוערך של 186 מיליארד דולר. תעשייה זו כוללת סוגים שונים של שירותי מין, כגון זנות, שירותי ליווי, עיסוי ארוטי ובידור למבוגרים. במאמר זה, נעמיק בעולם עבודת המין ונחקור את ההיסטוריה שלו, הדמוגרפיה, החוקים והתקנות שלו, ואת חוויותיהם של עובדי מין. המלצות סקס - עבודת מין, הידועה גם בשם זנות, הייתה נושא שנוי במחלוקת במשך מאות שנים. היא זכתה לסטיגמות, להאדרה ולדיון בחברות ובתרבויות שונות ברחבי העולם. למרות הדעות המקטבות על מקצוע זה, עבודת מין ממשיכה להתקיים ולשגשג בחלקים רבים של העולם, עם שווי עולמי מוערך של 186 מיליארד דולר. תעשייה זו כוללת סוגים שונים של שירותי מין, כגון זנות, שירותי ליווי, עיסוי ארוטי ובידור למבוגרים. במאמר זה, נעמיק בעולם עבודת המין ונחקור את ההיסטוריה שלו, הדמוגרפיה, החוקים והתקנות שלו, ואת חוויותיהם של עובדי מין.
thatladydoctor

היסטוריה של עבודת מין הפעולה של החלפת מין תמורת כסף או סחורות תועדה בתרבויות עתיקות רבות, כולל מסופוטמיה, יוון ורומא. בחברות אלה, עבודת מין הייתה קשורה לעתים קרובות לטקסים דתיים והייתה חלק מקובל בתרבות. עם…

הביקוש הגובר לנערות ליווי: מבט מקרוב על התעשייה

המלצות סקס

הביקוש הגובר לנערות ליווי: מבט מקרוב על התעשייה המלצות סקס - הביקוש הגובר לנערות ליווי: מבט מקרוב על התעשייה
thatladydoctor

בשנים האחרונות, הביקוש לשירותי ליווי נמצא במגמת עלייה. יותר ויותר אנשים פונים לחברות ושירותים של נערות ליווי ממגוון סיבות. בין אם זה לאירוע, נסיעת עסקים או פשוט בילוי לילי, נערות ליווי הופכות לבחירה פופולרית עבור…

לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה

המלצות סקס

לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה המלצות סקס - לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה
thatladydoctor

המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות תחושה של סקרנות וסקרנות, אך לעיתים גם נושא קונוטציה שלילית. יש שיראו בנשים אלה לא יותר מאשר בנות לוויה להשכרה, בעוד שאחרות יראו בהן סמלים של ניצול והחפצה. עם…