מה לעשות כאשר אינך מרוצה מחיי המין שלך

מספר מילים

334

קטגוריה: המלצות סקס

מה לעשות כאשר אינך מרוצה מחיי המין שלך

המלצות סקס - מה לעשות כאשר אינך מרוצה מחיי המין שלך

אם אתה לא מרוצה מחיי המין שלך, זה יכול להזיק למערכת היחסים שלך ולבריאות הנפשית שלך. אם אתה מרגיש לא מסופק, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את חיי המין שלך ולהחזיר את הסיפוק. 

1. דברו על זה. תקשורת היא הבסיס לכל מערכת יחסים יציבה, והיא אינה שונה כשמדובר במין. שוחח עם בן זוגך כדי להבין טוב יותר את שורש הבעיה. האם אתה מרגיש מרוחק מבן זוגך? האם אתם לא מרגישים מחוברים רגשית באותה מידה? האם למישהו מכם יש צרכים מסוימים שאינם נענים? פתחו את קווי התקשורת והיו כנים אחד עם השני. 

2. חקור דברים חדשים. התנסות בתנוחות או פעילויות סקס חדשות יכולה לא רק להיות מרגשת, אלא יכולה לעזור לשמור על הניצוץ בחיים ולפתוח נתיבים חדשים של חקירה עבור שניכם. עשיית דברים חדשים יכולה לקרב ביניכם כמו גם להחיות את חיי המין שלכם. 

3. קחו הפסקות מיניות. זה נורמלי ובריא לקחת הפסקות ממין אם אתה מרגיש לא מסופק. לקיחת פסק זמן ממין יכולה להיות דרך מצוינת להבין מה השתבש ולהתחבר מחדש עם בן / בת הזוג שלך. במהלך תקופה זו, התמקדו בעשיית דברים משותפים שאינם כרוכים בסקס, כגון הליכה לסרט, טיול או ניסיון תחביב חדש. 

4. היו יצירתיים. הקדישו זמן לעצמכם ולבן זוגכם להתמקד אך ורק בחיבור מחדש ובסיפוק מיני. בואו עם רשימה של דברים קינקיים לעשות יחד, להדגיש משחק מקדים, או אפילו לנסות כמה הלבשה תחתונה סקסית. במקום לשים את כל הפוקוס על אורגזמה, לנסות להתחבר עם השותף שלך פיזית ורגשית. 

5. פנו לעזרה. אולי הבעיה מורכבת מכדי לפתור לבד. אם זה המקרה, שקול לדבר עם מטפל כדי לעזור להגיע לשורש הבעיה. מטפל יכול לשמש גם כמרחב ניטרלי שבו גם אתה וגם בת זוגך יכולים להביע את עצמכם ללא שיפוטיות. 
ואם שום דבר לא עוזר, פשוט בוא אל דירות דיסקרטיות באשקלון
לא משנה מה תבחרו לעשות, זכרו שחשוב לשמור על דיאלוג פתוח עם בן הזוג שלכם ולסמוך ולכבד אחד את השני. ניהול חיי מין מספקים דורש מאמץ משני הצדדים, וחשוב שתעבדו יחד כצוות כדי להחזיר את הסיפוק שמגיע לשניכם.

thatladydoctor

ליידי דוקטור - עוד מאמרים בשבילך

עבודת מין, הידועה גם בשם זנות, הייתה נושא שנוי במחלוקת במשך מאות שנים. היא זכתה לסטיגמות, להאדרה ולדיון בחברות ובתרבויות שונות ברחבי העולם. למרות הדעות המקטבות על מקצוע זה, עבודת מין ממשיכה להתקיים ולשגשג בחלקים רבים של העולם, עם שווי עולמי מוערך של 186 מיליארד דולר. תעשייה זו כוללת סוגים שונים של שירותי מין, כגון זנות, שירותי ליווי, עיסוי ארוטי ובידור למבוגרים. במאמר זה, נעמיק בעולם עבודת המין ונחקור את ההיסטוריה שלו, הדמוגרפיה, החוקים והתקנות שלו, ואת חוויותיהם של עובדי מין.

המלצות סקס

עבודת מין, הידועה גם בשם זנות, הייתה נושא שנוי במחלוקת במשך מאות שנים. היא זכתה לסטיגמות, להאדרה ולדיון בחברות ובתרבויות שונות ברחבי העולם. למרות הדעות המקטבות על מקצוע זה, עבודת מין ממשיכה להתקיים ולשגשג בחלקים רבים של העולם, עם שווי עולמי מוערך של 186 מיליארד דולר. תעשייה זו כוללת סוגים שונים של שירותי מין, כגון זנות, שירותי ליווי, עיסוי ארוטי ובידור למבוגרים. במאמר זה, נעמיק בעולם עבודת המין ונחקור את ההיסטוריה שלו, הדמוגרפיה, החוקים והתקנות שלו, ואת חוויותיהם של עובדי מין. המלצות סקס - עבודת מין, הידועה גם בשם זנות, הייתה נושא שנוי במחלוקת במשך מאות שנים. היא זכתה לסטיגמות, להאדרה ולדיון בחברות ובתרבויות שונות ברחבי העולם. למרות הדעות המקטבות על מקצוע זה, עבודת מין ממשיכה להתקיים ולשגשג בחלקים רבים של העולם, עם שווי עולמי מוערך של 186 מיליארד דולר. תעשייה זו כוללת סוגים שונים של שירותי מין, כגון זנות, שירותי ליווי, עיסוי ארוטי ובידור למבוגרים. במאמר זה, נעמיק בעולם עבודת המין ונחקור את ההיסטוריה שלו, הדמוגרפיה, החוקים והתקנות שלו, ואת חוויותיהם של עובדי מין.
thatladydoctor

היסטוריה של עבודת מין הפעולה של החלפת מין תמורת כסף או סחורות תועדה בתרבויות עתיקות רבות, כולל מסופוטמיה, יוון ורומא. בחברות אלה, עבודת מין הייתה קשורה לעתים קרובות לטקסים דתיים והייתה חלק מקובל בתרבות. עם…

הביקוש הגובר לנערות ליווי: מבט מקרוב על התעשייה

המלצות סקס

הביקוש הגובר לנערות ליווי: מבט מקרוב על התעשייה המלצות סקס - הביקוש הגובר לנערות ליווי: מבט מקרוב על התעשייה
thatladydoctor

בשנים האחרונות, הביקוש לשירותי ליווי נמצא במגמת עלייה. יותר ויותר אנשים פונים לחברות ושירותים של נערות ליווי ממגוון סיבות. בין אם זה לאירוע, נסיעת עסקים או פשוט בילוי לילי, נערות ליווי הופכות לבחירה פופולרית עבור…

לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה

המלצות סקס

לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה המלצות סקס - לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה
thatladydoctor

המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות תחושה של סקרנות וסקרנות, אך לעיתים גם נושא קונוטציה שלילית. יש שיראו בנשים אלה לא יותר מאשר בנות לוויה להשכרה, בעוד שאחרות יראו בהן סמלים של ניצול והחפצה. עם…