מה אומרים הצבעים על הגישה שלכם לסקס

מספר מילים

295

קטגוריה: המלצות סקס

מה אומרים הצבעים על הגישה שלכם לסקס

המלצות סקס - מה אומרים הצבעים על הגישה שלכם לסקס

קמתם בבוקר וניגשתם לארון הבגדים, אך אילו צבעים תלבשו היום. אנו בעיקר מתכוונים להלבשה התחתונה. אולי גבר לא ילבש מכנסיים סגולות לעבודה, והאישה לא תלבש בגדים לבנים כי זה מתלכלך מהר. אבל ההלבשה התחתונה היא המקום בו אנו מביאים לידי ביטוי את האישיות שלנו בצורה חופשית, אך יחד עם זאת בצורה בלתי מודעת.

אם אתה מחפש דירות דיסקרטיות בבאר שבע ורואה בחורה עם לבוש בצבע מסוים, לא במקרה היא לבשה אותו עבור התמונה. גם אם אינה מודעת לכך, הצבעים אומרים משהו על האישיות המיניות שלה. להלן כמה דוגמאות:

חום – חום הוא צבע האדמה ואלו הלובשים או לובשות חום נוטים להיות אנשים חמים, עמוקים ורגישים לצרכים והחשקים של בני הזוג. מסיבה זו עבורם סקס הוא פעילות של 24/7, כל רגע הוא הזדמנות עבורם לבטא את האהבה שלהם לבני הזוג ואת הרצון לספק את כל החשקים. אלו הן גם הנשים שאוהבות להתכרבל במיטה או להתנשק בגשם.

ורוד – הוורוד הוא צבע ילדותי, והוא מראה חוסר רצון להתבגר בעניינים מיניים. נשים שאוהבות ורוד עשויות להתנהג כמו נערות בנות 16 המבטיחות יותר ממה שהן באמת נותנים. אך כאשר מדובר בגברים הדבר בא לידי ביטוי בצורה אחרת. אלו הם דווקא הגברים המפלרטטים ללא הפסקה ועוברים מדייט לדייט, אפילו באותו הערב.

צהוב – אוהבי הצהוב הם בדרך כלל אלו שיש להם חיי מין מושלמים ומספקים. נשים הן יותר פסיביות ביחסי המין ואוהבות גברים בעלי אישיות חזקה. גברים שאוהבים צהוב אינם נחשבים למאהבים טובים במיטה, הם יותר בקטע של ביצועים. הם יעדיפו סקס קצר 3 פעמים ביום, מאשר ערב רומנטי עם זיון של שעתיים.

אדום – אדום הוא הצבע של החרמנות בכל מצב. אלו הם האנשים שבקלות מתגרים ונהנים מסקס בכל דרך שאותה אפשר לדמיין. אלו הם האנשים שברגע שהם נדלקים זוהי אש שאי אפשר לכבות. סקס איתם עלול לכול אינספור תנוחות והוא דורש שתבטלו את התכניות להמשך הערב, כי זה עלול לקחת הרבה זמן.

thatladydoctor

ליידי דוקטור - עוד מאמרים בשבילך

לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה

המלצות סקס

לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה המלצות סקס - לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה
thatladydoctor

המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות תחושה של סקרנות וסקרנות, אך לעיתים גם נושא קונוטציה שלילית. יש שיראו בנשים אלה לא יותר מאשר בנות לוויה להשכרה, בעוד שאחרות יראו בהן סמלים של ניצול והחפצה. עם…

אמנות הביטוי המיני: מדריך לתנוחות המין הטובות ביותר

המלצות סקס

אמנות הביטוי המיני: מדריך לתנוחות המין הטובות ביותר המלצות סקס - אמנות הביטוי המיני: מדריך לתנוחות המין הטובות ביותר
thatladydoctor

כשמדובר בהנאה מינית, אין גישה אחת שמתאימה לכולם. לכל אדם יש רצונות והעדפות ייחודיים משלו בכל הנוגע לאינטימיות. עם זאת, דבר אחד בטוח – תנוחות מין משחקות תפקיד מרכזי ביצירת חוויה מינית מדהימה. ממיסיונרי ועד…

לחקור את העולם של נערות ליווי: נקודת מבט מקצועית

המלצות סקס

לחקור את העולם של נערות ליווי: נקודת מבט מקצועית המלצות סקס - לחקור את העולם של נערות ליווי: נקודת מבט מקצועית
thatladydoctor

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, כבר מזמן נושא שנוי במחלוקת בחברה. עבור חלקם, הם נתפסים כלא יותר מאשר עובדי מין, אך ורק בעסק עבור רווח כספי. עם זאת, תפיסה צרה זו אינה מכירה…