(לא) עוד בוקר שגרתי

מספר מילים

337

קטגוריה: המלצות סקס

(לא) עוד בוקר שגרתי

המלצות סקס - (לא) עוד בוקר שגרתי

זה היה עוד ביקור שגרתי בדירות דיסקרטיות בתל אביב. הפעם הייתה זו מישל, כוסית שלא מהעולם הזה. היא הזמינה אותי להיכנס ואמרה לי להתיישב על הכיסא של חדר השינה. היא נכנסה לחדר השירותים והתעכבה שם. בינתיים הורדתי את הבגדים ונשארתי בתחתונים.

אחרי מספר דקות היא נכסה לחדר עם טייץ רשת שקוף שחשף את ישבנה המקועקע וחזייה שחורה שהחזיקה את זוג הפומלות. היא התכופפה מולי כאשר היא מלטפת את רגלי והתחלתי להרגיש את ההתרגשות שלי עולה. היא אמרה לי לתת לה לעשות את העבודה ולשים את הידיים מאחור. החזקתי בכיסא והיא הפשילה את תחתוניי.

הזין שלי הזדקר במלואו והיא מייד אחזה אותו בידיה ובחנה אותו. היא החלה לעסות אותו ובמהרה הכניסה אותו לפה. היא הסתכלה אל תוך עיני כאשר היא מלקקת לי את הזין כמו סוכריה טעימה.

אחרי כמה דקות היא התיישבה עליי והחלה לקפץ בקלילות ולשפשף את הזין שלי כנגד גופה. אך עדיין לא הייתה חדירה. בשלב זה לא יכולתי להתאפק ושלחתי את ידיי לעבר החזייה ותלשתי אותה. הרגשתי את שדיה השופעים ויכולתי להריח את שערה.

הרגשתי שאני חייב לחדור. תפסתי אותה והצמדתי אותה לקיר. היא הניחה את ידיה על הקיר שמאחוריה וקימרה את את גופה. ואני אחזתי בשתי שדייה והתחלתי להחליק אותם על פני תוך כדי נשיקות וליקוקים של פטמתה הזקורה.

הרמתי את רגלה השמאלית, וכל בעמידה כאשר היא נשענת על הקיר חדרתי אל תוך הכוס הלוהט שלה. אחזתי בשערה והסתכלנו זה לזו ישר בעיניים. נהניתי לשמוע את גניחותיה. אחרי כמה דקות עברנו למיטה. נשכבתי והיא התיישבה על הזין שלי. היא נשענה קדימה והשדיים שלה היו ממש מול פניי. לשוני השתרבבה לעבר פטמתה. השדיים התנדנדו כמו זוג פעמונים ורמת החרמנות שלי הייתה מטורפת.

רציתי קצת יותר שליטה ולכן שיניתי תנוחה. הושבתי אותה על ברכיה, ומשכתי בשערה אחורנית. וכל כאשר היא יושבת עם ברכיה אחורית ורגליה מפושקות לאחור, התחלתי לחדור. ידי אחזו לפתו את ידיה בחוזקה והתחלתי לתת לה חזק.

ברגע מסוים דחפתי אותה קדימה. הזין שלי החליק החוצה, אבל ניצלתי את ההזדמנות בשביל לתת לה בתחת. המיטה כולה התנדנדה והצעקות שלה היו מטורפות. השפיך שלי התחיל לטפטף ולהשפריץ, גמרתי לה בפנים. המשכתי לזיין עד כמה שיכולתי להחזיק את הזקפה.

thatladydoctor

ליידי דוקטור - עוד מאמרים בשבילך

הביקוש הגובר לנערות ליווי: מבט מקרוב על התעשייה

המלצות סקס

הביקוש הגובר לנערות ליווי: מבט מקרוב על התעשייה המלצות סקס - הביקוש הגובר לנערות ליווי: מבט מקרוב על התעשייה
thatladydoctor

בשנים האחרונות, הביקוש לשירותי ליווי נמצא במגמת עלייה. יותר ויותר אנשים פונים לחברות ושירותים של נערות ליווי ממגוון סיבות. בין אם זה לאירוע, נסיעת עסקים או פשוט בילוי לילי, נערות ליווי הופכות לבחירה פופולרית עבור…

לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה

המלצות סקס

לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה המלצות סקס - לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה
thatladydoctor

המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות תחושה של סקרנות וסקרנות, אך לעיתים גם נושא קונוטציה שלילית. יש שיראו בנשים אלה לא יותר מאשר בנות לוויה להשכרה, בעוד שאחרות יראו בהן סמלים של ניצול והחפצה. עם…

אמנות הביטוי המיני: מדריך לתנוחות המין הטובות ביותר

המלצות סקס

אמנות הביטוי המיני: מדריך לתנוחות המין הטובות ביותר המלצות סקס - אמנות הביטוי המיני: מדריך לתנוחות המין הטובות ביותר
thatladydoctor

כשמדובר בהנאה מינית, אין גישה אחת שמתאימה לכולם. לכל אדם יש רצונות והעדפות ייחודיים משלו בכל הנוגע לאינטימיות. עם זאת, דבר אחד בטוח – תנוחות מין משחקות תפקיד מרכזי ביצירת חוויה מינית מדהימה. ממיסיונרי ועד…