כאשר חם מידי בחדר המיטות

מספר מילים

303

קטגוריה: המלצות סקס

כאשר חם מידי בחדר המיטות

המלצות סקס - כאשר חם מידי בחדר המיטות

לא לכולנו יש מזגן בבית וזה משפיע גם על יחסי המין. אם אתם מתכננים לזיון היום ואין לכם מזגן בבית, כדאי שתקראו את המאמר הבא. אם הזיון שלכם הוא בדירות דיסקרטיות בקריות, אין צורך שתהיו מוטרדים יותר מידי כי תמיד יש שם מזגן.

סקס במזג אוויר חם ולח הוא לא הדבר הכי נעים לכולם. נכון, זה אינדיבידואלי, אבל רוב האנשים ממש לא בעניין. החום הכללי בתוספת חום הגוף ממש לא עושה חשק לנשיקות חמות והיצמדות של גוף אל גוף.

אם אין לכם מזגן בבית תוכלו לנסות כמה דברים חדשים:

אולי שמעתם פעם על משחקי טמפרטורה, ובכן זהו הזמן לנסות את זה. אמנם אין לכם מזגן, אבל אנו מקווים שיש לכם מקפיא עם כמה קוביות קרח. זהו הזמן להוציא קערת קוביות קרח ולהניח ליד המיטה. תוכלו לשחק בהן בצורות שונות ולצנן קצת את יחסי המין. למשל להעביר קוביית קרח לאורך הגוף או על הפטמה. זה גם מוסיף סוג חדש של ריגוש וגם מקרר.

פתרון יותר טוב יכול להיות להזדיין במקלחת. כאשר אתם מתחת לברז המים, גם אם ברגע מסוים סגרתם אותו כי הוא הפריע לזיון, זה עדיין מרגיש יותר נעים מאשר להזיע במיטה. ואם בכל מקרה הרגשתם שיחסי המין שלכם הפכו לרוטינה משעממת, אז זו באמת הזדמנות טובה לכמה תנוחות מין במיטה. ודרך אגב, גם ימי החורף הקרים יכולים להיות תירוץ טוב לסקס במקלחת.

גם את תנוחות הסקס שלכם תצטרכו להתאים למזג האוויר. להזדיין בתנוחה מיסיונרית כאשר הגבר נצמד אל גוף האישה יכול לייצר יותר מידי חום לימים הללו. חפשו תנוחות אחרות המאפשרות לגוף להתאוורר. תוכלו אפילו לנסות אוראלי או אוננות הדדית, למרות שבהחלט יש תנוחות טובות לחדירה עם פחות היצמדות. אנו מניחים שאנו לא צריכים ללמד אתכם איך להזדיין.

וכמובן, אם אין לכם מזגן, לפחות אנו מקווים שיש לכם 2-3 מאווררים בבית. תוכלו למלא את החדר במאווררים ולהזדיין מול המאווררים. רק באמת הקפידו שיש רוח מכל הכיוונים. ושלא תחשבו לסגור את החלון, מה יש שהשכנים ישמעו קצת גניחות.

thatladydoctor

ליידי דוקטור - עוד מאמרים בשבילך

אמנות הביטוי המיני: מדריך לתנוחות המין הטובות ביותר

המלצות סקס

אמנות הביטוי המיני: מדריך לתנוחות המין הטובות ביותר המלצות סקס - אמנות הביטוי המיני: מדריך לתנוחות המין הטובות ביותר
thatladydoctor

כשמדובר בהנאה מינית, אין גישה אחת שמתאימה לכולם. לכל אדם יש רצונות והעדפות ייחודיים משלו בכל הנוגע לאינטימיות. עם זאת, דבר אחד בטוח – תנוחות מין משחקות תפקיד מרכזי ביצירת חוויה מינית מדהימה. ממיסיונרי ועד…

לחקור את העולם של נערות ליווי: נקודת מבט מקצועית

המלצות סקס

לחקור את העולם של נערות ליווי: נקודת מבט מקצועית המלצות סקס - לחקור את העולם של נערות ליווי: נקודת מבט מקצועית
thatladydoctor

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, כבר מזמן נושא שנוי במחלוקת בחברה. עבור חלקם, הם נתפסים כלא יותר מאשר עובדי מין, אך ורק בעסק עבור רווח כספי. עם זאת, תפיסה צרה זו אינה מכירה…

לגלות את נפלאות חיפה: לחקור את עיר הנמל של ישראל

המלצות סקס

לגלות את נפלאות חיפה: לחקור את עיר הנמל של ישראל המלצות סקס - לגלות את נפלאות חיפה: לחקור את עיר הנמל של ישראל
thatladydoctor

ישראל היא מדינה הידועה באתריה הדתיים וההיסטוריים, בערים הסואנות ובנופים הטבעיים המדהימים שלה. בין אלה, העיר חיפה טסה לעתים קרובות מתחת לרדאר עבור תיירים רבים, אבל מי שלוקח את הזמן לבקר בעיר התוססת הזו מחכה…