המדריך האולטימטיבי לתנוחות מין

מספר מילים

543

קטגוריה: המלצות סקס

המדריך האולטימטיבי לתנוחות מין

המלצות סקס - המדריך האולטימטיבי לתנוחות מין

סקס יכול להיות חוויה מהנה ומתגמלת להפליא, והוא חיוני לכל זוג – הן פיזית והן רגשית. עם זאת, לפעמים זה יכול להרגיש כמו אותה שגרה ישנה. אם אתם מחפשים להחליף אותו בחדר השינה ולחקור דרכים חדשות לענג את בן / בת הזוג שלכם, ייתכן שהגיע הזמן לחקור את תנוחות המין השונות הזמינות לכם ולבן / בת הזוג שלכם.

מספר תנוחות המין שם בחוץ יכול להיות מכריע, ולכן מאמר זה יצמצם אותו לכמה מהאפשרויות הפופולריות והמעניינות ביותר. עם קצת תשומת לב, התנסות ותרגול, אתה יכול לנסות את התנוחות השונות האלה ולחקור באופן יצירתי את מגוון האפשרויות הפיזיות, הנפשיות והרגשיות שמגיעות עם סקס.

www.hirecallgirls.com אתר מומלץ
תפקיד מיסיונרי

העמדה המיסיונרית המסורתית היא קלאסית מסיבה מסוימת. תנוחה פופולרית מאוד זו כוללת את האדם למעלה נכנס לבן הזוג למטה מזווית פנים אל פנים. תנוחה זו יכולה להיעשות במינימום מאמץ והיא נהדרת לסקס נינוח ועדין או לחדירה עמוקה יותר אם רוצים גיוון.

דוגי סטייל

התנוחה הקלאסית "בסגנון כלבבי" הייתה מועדפת על זוגות רבים לאורך השנים. תנוחה זו כוללת את בן הזוג למטה יורד על הידיים והברכיים בעוד השותף למעלה נכנס מאחור. תנוחה זו היא תכליתית להפליא, כפי שאתה יכול לשלוט על כמות הלחץ והחדירה שאתה רוצה. זה גם נהדר לסיפוק נקודות הנאה עמוקות יותר.

הקאוגירל

הקאוגירל, הידועה גם בשם נסיעה הפוכה, היא אהובה נוספת על זוגות רבים. תנוחה זו כוללת את בן הזוג למעלה צמוד לבן הזוג בתחתית, מה שהופך אותו לתנוחה המושלמת למגע פנים אל פנים ולשליטה רבה יותר ברכיבה ובתנודות. זוהי גם אחת התנוחות ההפוכות הקלות יותר שיש.

הצפרדע

הצפרדע היא תנוחה ייחודית שבה בן הזוג בתחתית נכנס לכיפוף דמוי צפרדע כשהשותף למעלה פונה החוצה. תנוחה זו מספקת תחושה עמוקה ומחוברת יותר כאשר בני הזוג נעים בתבנית מעגלית הדוקה. זוהי עמדה נהדרת לנסות אם אתם מחפשים דרך מהנה אך אינטימית לעשות אהבה.

הסקוואט וההקפצה

ה-Squat and Bounce מושלם לזוגות שרוצים לחקור קצת ספונטניות. הפרטנר למטה נמצא בסקוואט עמוק בעוד הפרטנר למעלה מתכופף. תנוחה זו מספקת קפיצה מהנה שתיבנה בעוצמה עם כל פעימה.

הפרפר

תנוחת הפרפר מושלמת לזוגות המעוניינים ליהנות מחדירה עמוקה יותר. הפרטנר למטה שוכב על הגב עם הישבן בקצה המיטה בעוד הפרטנר למעלה כורע בין רגליו. וריאציה זו לוקחת את העמדה המיסיונרית המסורתית ומעצימה אותה עם נקודות הנאה נוספות שיפתו ויקנייטו את שני בני הזוג.

הכורע והנדנדה

הברכיים והנדנדה היא תנוחה ייחודית שבה שני בני הזוג נמצאים על ברכיהם. השותף למעלה חוגר את השותף למטה ועובדים יחד כדי ליצור תנועת נדנוד. תנוחה זו מושלמת אם בני הזוג שלך מחפשים ליהנות מקשר עין אינטימי וסקסי תוך התמקדות זה בהנאה של זה.

הלוטוס

תנוחת לוטוס מציעה נוחות נעימה והנאה מספקת מאוד. תנוחה זו דומה למיסיונרית המסורתית וכוללת את בן הזוג למעלה בתנוחת ישיבה ברגליים משוכלות בעוד בן הזוג למטה כורך את רגליו סביב מותניו של בן זוגו. תנוחה זו מאפשרת שפע של רגעי חיבור והיא אידיאלית למפגשים ארוכים יותר.

הסולם

תנוחת הסולם היא וריאציה נהדרת של תנוחת המיסיונרית, שכן היא מספקת גירוי נוסף והנאה. בן הזוג בתחתית מניח את רגליו על כתפי בן הזוג, ומאפשר עומק נוסף. תנוחה זו לא רק עוזרת להעמיק את החדירה, אלא גם מספקת תמיכה נוספת כך ששני בני הזוג יכולים למצוא את הקצב שלהם ולהמשיך לאורך זמן.

מסקנה

אלה הן רק חלק מהעמדות הרבות שאתה והשותף שלך יכולים לחקור, אז תן לדמיון שלך להיות המדריך שלך. זכרו להיות מודעים לרווחה הרגשית והפיזית אחד של השני, להיות תקשורתיים, ולהישאר פתוחים למה שעובד עבור שניכם כזוג. עם קצת תרגול, אתה יכול לשלוט בתנוחות המיניות האלה וליצור עוד יותר חקירה והנאה בחדר השינה.

thatladydoctor

ליידי דוקטור - עוד מאמרים בשבילך

עבודת מין, הידועה גם בשם זנות, הייתה נושא שנוי במחלוקת במשך מאות שנים. היא זכתה לסטיגמות, להאדרה ולדיון בחברות ובתרבויות שונות ברחבי העולם. למרות הדעות המקטבות על מקצוע זה, עבודת מין ממשיכה להתקיים ולשגשג בחלקים רבים של העולם, עם שווי עולמי מוערך של 186 מיליארד דולר. תעשייה זו כוללת סוגים שונים של שירותי מין, כגון זנות, שירותי ליווי, עיסוי ארוטי ובידור למבוגרים. במאמר זה, נעמיק בעולם עבודת המין ונחקור את ההיסטוריה שלו, הדמוגרפיה, החוקים והתקנות שלו, ואת חוויותיהם של עובדי מין.

המלצות סקס

עבודת מין, הידועה גם בשם זנות, הייתה נושא שנוי במחלוקת במשך מאות שנים. היא זכתה לסטיגמות, להאדרה ולדיון בחברות ובתרבויות שונות ברחבי העולם. למרות הדעות המקטבות על מקצוע זה, עבודת מין ממשיכה להתקיים ולשגשג בחלקים רבים של העולם, עם שווי עולמי מוערך של 186 מיליארד דולר. תעשייה זו כוללת סוגים שונים של שירותי מין, כגון זנות, שירותי ליווי, עיסוי ארוטי ובידור למבוגרים. במאמר זה, נעמיק בעולם עבודת המין ונחקור את ההיסטוריה שלו, הדמוגרפיה, החוקים והתקנות שלו, ואת חוויותיהם של עובדי מין. המלצות סקס - עבודת מין, הידועה גם בשם זנות, הייתה נושא שנוי במחלוקת במשך מאות שנים. היא זכתה לסטיגמות, להאדרה ולדיון בחברות ובתרבויות שונות ברחבי העולם. למרות הדעות המקטבות על מקצוע זה, עבודת מין ממשיכה להתקיים ולשגשג בחלקים רבים של העולם, עם שווי עולמי מוערך של 186 מיליארד דולר. תעשייה זו כוללת סוגים שונים של שירותי מין, כגון זנות, שירותי ליווי, עיסוי ארוטי ובידור למבוגרים. במאמר זה, נעמיק בעולם עבודת המין ונחקור את ההיסטוריה שלו, הדמוגרפיה, החוקים והתקנות שלו, ואת חוויותיהם של עובדי מין.
thatladydoctor

היסטוריה של עבודת מין הפעולה של החלפת מין תמורת כסף או סחורות תועדה בתרבויות עתיקות רבות, כולל מסופוטמיה, יוון ורומא. בחברות אלה, עבודת מין הייתה קשורה לעתים קרובות לטקסים דתיים והייתה חלק מקובל בתרבות. עם…

הביקוש הגובר לנערות ליווי: מבט מקרוב על התעשייה

המלצות סקס

הביקוש הגובר לנערות ליווי: מבט מקרוב על התעשייה המלצות סקס - הביקוש הגובר לנערות ליווי: מבט מקרוב על התעשייה
thatladydoctor

בשנים האחרונות, הביקוש לשירותי ליווי נמצא במגמת עלייה. יותר ויותר אנשים פונים לחברות ושירותים של נערות ליווי ממגוון סיבות. בין אם זה לאירוע, נסיעת עסקים או פשוט בילוי לילי, נערות ליווי הופכות לבחירה פופולרית עבור…

לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה

המלצות סקס

לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה המלצות סקס - לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה
thatladydoctor

המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות תחושה של סקרנות וסקרנות, אך לעיתים גם נושא קונוטציה שלילית. יש שיראו בנשים אלה לא יותר מאשר בנות לוויה להשכרה, בעוד שאחרות יראו בהן סמלים של ניצול והחפצה. עם…