איך להכיר נערות ליווי

מספר מילים

359

קטגוריה: המלצות סקס

איך להכיר נערות ליווי

המלצות סקס - איך להכיר נערות ליווי

נערת ליווי, המכונה גם באנגלית בשם CALL GIRL, היא אישה המציעה שירותי מין תמורת תשלום שבמרבית יהיה במזומן. היא אינה מועסקת בדירה דיסקרטית או במכון ליווי או עיסוי ובדרך כלל עובדת עם סוכנות או משרד ליווי. היא יכולה להיות גם עצמאית, מה שנקרא פרילאנסרית, למעשה רוב נערות הליווי היום שעובדות בישראל הן מה שמוגדר פרילאנסרית. הלקוחות שהיא פוגשת הם לרוב גברים ולפעמים גם זוגות. במקרים מסויימים, שירותי הליווי מיועדים למשחקי תפקידים ותרחישי פנטזיה ולא לאינטימיות פיזית. ישנן נערות ליווי שמתמחות בהגשמה של פטישים מסוימים וישנם לא מעט לקוחות שמחפשים שירותים מעין אלה, אבל זה לא דרישה של המקצוע.

גברים רבים רואים בנערת הליווי כדרך לממש את הפנטזיות שלהם. אחרים אומרים שהם מוצאים את השהיה במחיצתן כחוויה משחררת, מעין הפסקה מהשגרה השוחקת והיומיומית של חיי העבודה והבית. גברים נשואים רבים מדווחים שהם יכולים לדון בנושאים שונים עם נערת הליווי שהם לא היו יכולים בחיים לשוחח עם נשותיהם, וגברים רווקים מזכירים לעתים קרובות את הצורך באינטימיות ומין ללא התחייבות ולחץ כזה או אחר.

ישנן מספר דרכים לפגוש נערות ליווי, כאשר הדרך המקובלת ביותר היא הזמנה מאתרי סקס באינטרנט. אתר פופולרי עבור הזמנה של שירותי נערות ליווי בישראל הוא https://www.callgirls.co.il/, האתר הזה (כמו אתרי סקס רבים אחרים בישראל) מאפשר למשתמשים לגלוש בפרופילים, לצפות בתמונות ולשלוח הודעות ווצאפ שמגיעות במרבית המקרים למשרד או לסוכנות שמשלמים סכומים לא מבוטלים עבור הפרסום באתרים האלה. משרדי ליווי רבים בישראל מפרסמים את שירותיהם באתרים אלה, וחלקם משתמשים באתרים האלה כדרך להרחיב את בסיס הלקוחות הקבועים שלהם.

כאשר אתה פוגש נערת ליווי, הקפד להיות מנומס ומכבד. זה יגרום לך להיראות אטרקטיבי יותר בנוכחותה. נערות ליווי רבות הן בדרך כלל אטרקטיביות הרבה יותר מהבחורה הממוצעת. הימנע משימוש בשפה בוטה יתר על המידה (כמו "אני הולך לזיין לך את הצורה" וכדומה …) ותהיה מוכן לשלם את התשלום שלה ברגע שהיא מגיעה.

עדיף בצורה מסודרת של שטרות.

שימו לב שסקס עם נערת ליווי אינו חוקי ברוב המדינות, כולל בישראל, ועדיף לשמור על הזמן שאתם מבלים איתה דיסקרטי ככל האפשר ולהזמין את נערת הליווי למקום דיסקרטי כמו חדר לפי שעה או בשעות מאוחרות יחסית.

אם אתה מרגיש עצבני או לא נוח כאשר אתה פוגש את נערת הליווי בדקות הראשונות, זה בסדר לבטל ולשלם תשלום קטן על הנסיעה שלה. עדיף להיות בטוח ולבטל מאשר להמשיך ולהצטער.

thatladydoctor

ליידי דוקטור - עוד מאמרים בשבילך

לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה

המלצות סקס

לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה המלצות סקס - לחקור את עולמן של נערות ליווי: הבנת תפקידן והשפעתן של בנות לוויה שנויות במחלוקת אלה
thatladydoctor

המונח "נערת ליווי" מעורר לעתים קרובות תחושה של סקרנות וסקרנות, אך לעיתים גם נושא קונוטציה שלילית. יש שיראו בנשים אלה לא יותר מאשר בנות לוויה להשכרה, בעוד שאחרות יראו בהן סמלים של ניצול והחפצה. עם…

אמנות הביטוי המיני: מדריך לתנוחות המין הטובות ביותר

המלצות סקס

אמנות הביטוי המיני: מדריך לתנוחות המין הטובות ביותר המלצות סקס - אמנות הביטוי המיני: מדריך לתנוחות המין הטובות ביותר
thatladydoctor

כשמדובר בהנאה מינית, אין גישה אחת שמתאימה לכולם. לכל אדם יש רצונות והעדפות ייחודיים משלו בכל הנוגע לאינטימיות. עם זאת, דבר אחד בטוח – תנוחות מין משחקות תפקיד מרכזי ביצירת חוויה מינית מדהימה. ממיסיונרי ועד…

לחקור את העולם של נערות ליווי: נקודת מבט מקצועית

המלצות סקס

לחקור את העולם של נערות ליווי: נקודת מבט מקצועית המלצות סקס - לחקור את העולם של נערות ליווי: נקודת מבט מקצועית
thatladydoctor

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, כבר מזמן נושא שנוי במחלוקת בחברה. עבור חלקם, הם נתפסים כלא יותר מאשר עובדי מין, אך ורק בעסק עבור רווח כספי. עם זאת, תפיסה צרה זו אינה מכירה…