"סגנון החיים של סווינגר: האם זה בשבילך?"

מספר מילים

281

קטגוריה: המלצות סקס

"סגנון החיים של סווינגר: האם זה בשבילך?"

המלצות סקס - "סגנון החיים של סווינגר: האם זה בשבילך?"

סווינגרים הם זוגות ורווקים העוסקים בפעילויות אינטימיות עם מבוגרים אחרים בהסכמה. סווינגינג קיים כבר עשרות שנים, אבל בשנים האחרונות הוא ראה זינוק בפופולריות. יש אנשים שנמשכים לסגנון החיים של הסווינגרים בגלל תחושת החופש וההרפתקה שהוא מביא. אבל האם זו הבחירה הנכונה לכולם?

יחסי סווינגר מבוססים על תקשורת פתוחה ואמון. נדנדה אינה רמאות; מדובר בחקירת תשוקות מיניות בהסכמת בן הזוג. סווינגינג עוסק בחוויות מיניות בטוחות עם אחרים, מבלי לסכן את האמון בין בני הזוג. זה יכול גם לבנות קשרים חזקים יותר בין בני זוג.

סקס אינטרנט-אתר מומלץ
יש זוגות שנהנים מהאישור והאימות שמגיעים עם הידיעה שבני זוגם מוצאים אותם מושכים. סווינגינג עוסק גם בגילוי ביטחון עצמי והערכת סקס בתוך מערכת יחסים כמשהו כיפי, ולא הכרחי. פתיחות וכנות יכולה לעזור לטפח אמון בין בני זוג שמתנדנדים.

נדנדה יכולה להיות לא מונוגמית או מונוגמית. סווינגרים לא מונוגמיים לא מרגישים כבולים למערכת היחסים שלהם ויכולים לחקור אינטימיות מחוצה לה. סווינגרים מונוגמיים לא מרגישים צורך לסטות ממערכת היחסים שלהם ויכולים ליהנות מהריגוש של אינטימיות עם מישהו אחר תוך ידיעה שאין סיכון ביצירת מערכת יחסים מחוץ לשלהם.

סווינגינג לא מתאים לכל אחד. להיות פתוח וכנה עם השותף שלך הוא המפתח לחוויה מוצלחת באורח החיים. אם יש חוסר אמון בין בני זוג או אם קנאה וחוסר ביטחון נוכחים, מערכת היחסים לא יכול להיות מוכן להתנדנד.

לפני שאתם עושים את הצעד, חשוב לחשוב היטב על הדינמיקה של מערכת היחסים. שוחחו על ציפיות וגבולות, כאשר שני בני הזוג מסכימים למטרה הסופית של החוויה. מועדוני סווינגרס רבים ומשאבים מקוונים מציעים תמיכה לזוגות השוקלים להיכנס לסגנון החיים.

אורח החיים המתנדנד יכול להביא כיף והתרגשות לזוגות שמרגישים בנוח ובטוחים במערכת היחסים שלהם. אבל זה לא צריך להיות קל ראש והוא לא עבור כולם. בסופו של דבר, מדובר בהחלטה אישית ששני בני הזוג צריכים לחשוב עליה היטב.

thatladydoctor

ליידי דוקטור - עוד מאמרים בשבילך

לחוות את הקסם התוסס של העיר תל אביב בישראל

המלצות סקס

לחוות את הקסם התוסס של העיר תל אביב בישראל המלצות סקס - לחוות את הקסם התוסס של העיר תל אביב בישראל
thatladydoctor

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא עיר דינמית וקוסמופוליטית המשלבת שילוב ייחודי של קסם מזרח תיכוני והשפעות מודרניות. תל אביב, המכונה לעתים קרובות "העיר שלא ישנה לעולם", היא מטרופולין תוסס ושוקק שיש לו…

המחלוקת סביב נערות הליווי: מבט מקרוב על המקצוע העתיק בעולם

המלצות סקס

המחלוקת סביב נערות הליווי: מבט מקרוב על המקצוע העתיק בעולם המלצות סקס - המחלוקת סביב נערות הליווי: מבט מקרוב על המקצוע העתיק בעולם
thatladydoctor

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, הן נשים המספקות חברות ושירותים אינטימיים בתמורה לפיצוי כספי. מקצוע זה קיים כבר מאות שנים, שראשיתו בימי יוון העתיקה ורומא. עם זאת, למרות ההיסטוריה הארוכה שלה, נערות ליווי…

אמנות החושניות: הצצה לעולמן של החשפניות

המלצות סקס

אמנות החושניות: הצצה לעולמן של החשפניות המלצות סקס - אמנות החושניות: הצצה לעולמן של החשפניות
thatladydoctor

כששומעים את המילה "חשפניות", תמונות רבות ושונות עולות בראש. חלקם עשויים לחשוב עליהם כעל אנשים המתפרנסים מהסרת בגדיהם במועדון אפלולי, בעוד שאחרים עשויים לראות בהם טאבו ומפוקפק מבחינה מוסרית. עם זאת, חשפניות הן הרבה יותר…